Yahoo News: Top Stories

Wednesday, April 6, 2011

Ofisss Baruuuuu


OFIS BARU

Buat pertama nya aku berkemas-kemas untuk berpindah ke Ofis baru.... Ermmmm.... Aku rasa rugi juga kena pindah nie..... Bukan apa, view disini betul2 menarik.... Kalau di ofis baru kiri kanan belakang depan semuanya bangunan....Tapi nak buat mcm mana...arahan kan....perlu lar kita ikut.... Aku teringat kata-kata boss aku.... Kita semua ni Commanddo.... Arah (command) Buat (do)...Huhuhuhuhuhuhu......


SELAMAT DATANG KE OFIS BARU



BARANG-BARANG YANG SIAP DI 'PACKING'



SAMPAH SARAP DALAM OFIS


Tapi boleh blah jugak lar ofis baru aku.... Benda baru semua nya best kan.....Harap-harap di ofis baru ni semangat baru akan muncul..... Muncul ker.....Sekarang aku sedang dalam proses untuk memindahkan barang-barang ofis lama ke ofis baru......Penat juga kerja pindah memindah nie.....Korang semua kalau kena pindah ofis tau lah nanti yea......Penat giler.....




TEMPAT BARU.....SEMANGAT PUN KENA BARU.....


Apapun, walaupun dimana tempat kita bekerja.....Kita harus juga bekerja untuk masa hadapan kita, keluarga, bangsa, masyarakat dan negara.....Wah..Wah..patriotik ker aku nih.....Hahahaha.
Okay geng...aku sudahi coretan nie dengan kata-kata semangat....
BEKERJA, BEKERJA & TERUS BEKERJA.......



VIEW YANG CUN......


Create By :

markjenin










No comments:

Post a Comment